PIPER L-4
Moderátoři: Jiří Doležel, Pavel Stráník
Re: PIPER L-4
a dalsie
- Přílohy
-
- DSCF6235.JPG (68.72 KiB) Zobrazeno 5145 x
-
- DSCF6243.JPG (50.87 KiB) Zobrazeno 5145 x
-
- DSCF6249.JPG (53.36 KiB) Zobrazeno 5145 x
0
Re: PIPER L-4
Máš to pěkné!
"Páteř skleníku" je v místě odtokovky mírně "prolomená", ale uvádím to jen jako detail, v bočním pohledu to trochu vidět pak je Kdybys sháněl nějaké konstrukční detaily, můžu posloužit
Třeba motor....
"Páteř skleníku" je v místě odtokovky mírně "prolomená", ale uvádím to jen jako detail, v bočním pohledu to trochu vidět pak je Kdybys sháněl nějaké konstrukční detaily, můžu posloužit
Třeba motor....
0
Re: PIPER L-4
Steve ďakujem za upozornenie a foto, skelet kabíny je už rekonštruovaný. Čo sa týka ponuky na motor nejaké fotogfie mám, ale chýba mi výkres motora. Ak by si ho mal a bol ochotný mi ho poskytnúť bol by som Ti povďačný. Ako si si asi všimol pohon bude elektromotorom a je v merítku 1:18.
0
Re: PIPER L-4
Zkusím se mrknout po nějakém výkresu.
Nicméně - fotky by mohly stačit, můžu ti nafotit motor z kterékoliv strany.
Původní A65 byly nahrazovány 90k motory. Ale vzhledově se - pokud vím - nějak zvlášť nelišily.
Nicméně - fotky by mohly stačit, můžu ti nafotit motor z kterékoliv strany.
Původní A65 byly nahrazovány 90k motory. Ale vzhledově se - pokud vím - nějak zvlášť nelišily.
0
Re: PIPER L-4
Steve prikladám foto rekonštruovaného skeletu kabíny a krídel v hrubej stavbe aby sa dali odstrániť nejaké nedostatky ktoré som prehliadol. Ďakujem za foto motora, lebo válce nechcem len tak prilepiť na kryt, ale zapustiť Igor.
- Přílohy
-
- DSCF6431.JPG (98.08 KiB) Zobrazeno 5002 x
-
- DSCF6428.JPG (66.28 KiB) Zobrazeno 5002 x
-
- DSCF6418.JPG (88.89 KiB) Zobrazeno 5002 x
0
-
- Reakce: 37
- Příspěvky: 790
- Registrován: 07 úno 2010 12:47
- Bydliště: Praha
Re: PIPER L-4
Výkres ještě nemám, "jen" výkresy předlohy bez motoru.Loro píše:Steve prikladám foto rekonštruovaného skeletu kabíny a krídel v hrubej stavbe aby sa dali odstrániť nejaké nedostatky ktoré som prehliadol. Ďakujem za foto motora, lebo válce nechcem len tak prilepiť na kryt, ale zapustiť Igor.
Ale pokud budeš potřebovat nějaký detail, stačí říct Ale i tak to máš krásně maketové
Jen tak přihazuju fotky - křídlo II.verze, konkrétně 1944
0
Re: PIPER L-4
http://www.falconaircraft.cz/galerie/pi ... g-progress
Tady máš 2x L-4H.
Jeden hotový a druhý v generálce
A třetí (přestavba) se začíná rodit, ale to až někdy , nebude mít motor , tak nic....
Tady máš 2x L-4H.
Jeden hotový a druhý v generálce
A třetí (přestavba) se začíná rodit, ale to až někdy , nebude mít motor , tak nic....
0
Re: PIPER L-4
Steve ďakujem za doplňujúce foto, doplnil som chýbajúce výstuhy v kabíne ktoré budú viditelné a už dosť. Nastalo poťahovanie a pred potiahnutím trupu je nutné farebne upraviť interier kabíny. Nakoľko staviam len lietadlá ktoré lietali v I. a bývalej ČS republike tak som si vybral farebné prevedenie viď príloha a nemôžem sa dopátrať akej farby bol interier kabíny. Bol by som Vám veľmi povďačný keby ste mi vedeli poradiť Igor.
- Přílohy
-
- LetPiperCubL4.jpg (57.49 KiB) Zobrazeno 4558 x
0
Re: PIPER L-4
Origo Pipery měly interiér stejný jako venkovní nátěr (nástřik).
Problém může být při rekonstrukci. Proč?
Kostra trupu byla potažena vevnitř a pak nastříkána, tedy vč. vnitřního potahu. Pak teprve byl osazen interiér, není to nezbytné, ale některé detaily osazeny být musely, třeba ovládání stabilizátoru (trim), pedály s podlahou, lanka směrovky a výškovky a pod.
Pak teprve byl trup potažen zvenku, a natřen (nastříkán). Fabrická výroba nebyla problém, pokud ho pak rekonstruuješ, je to komplikace.
Předpokládám, že ten český Piper byl vevnitř také krémový, nejsem si jistý jeho původem, takže jen odhad. Nejspíš byl zvenku nastíkán a vevnitř natřen stejnou barvou. Nemyslím si, že by interiér byl olivový, stříbrný nebo v barvě Piperovy žluté.
Většina modelářů interiér neřeší vůbec, nechá ho "natvrdo v barvě balzy (to vadí hlavně u vojenských a tmavých kamufláží), někteří osadí palubkou a ti zdatnější (nebo co to prostě chtějí více maketové) alespoň natřou interiér, třeba i s detaily.
Mimochodem - palubky byly nejméně dvě verze. Ale určitě ti tady někdo napíše, ať to neřešíš. Dovnitř je slušně vidět, já bych alespoň palubku řešil
Problém může být při rekonstrukci. Proč?
Kostra trupu byla potažena vevnitř a pak nastříkána, tedy vč. vnitřního potahu. Pak teprve byl osazen interiér, není to nezbytné, ale některé detaily osazeny být musely, třeba ovládání stabilizátoru (trim), pedály s podlahou, lanka směrovky a výškovky a pod.
Pak teprve byl trup potažen zvenku, a natřen (nastříkán). Fabrická výroba nebyla problém, pokud ho pak rekonstruuješ, je to komplikace.
Předpokládám, že ten český Piper byl vevnitř také krémový, nejsem si jistý jeho původem, takže jen odhad. Nejspíš byl zvenku nastíkán a vevnitř natřen stejnou barvou. Nemyslím si, že by interiér byl olivový, stříbrný nebo v barvě Piperovy žluté.
Většina modelářů interiér neřeší vůbec, nechá ho "natvrdo v barvě balzy (to vadí hlavně u vojenských a tmavých kamufláží), někteří osadí palubkou a ti zdatnější (nebo co to prostě chtějí více maketové) alespoň natřou interiér, třeba i s detaily.
Mimochodem - palubky byly nejméně dvě verze. Ale určitě ti tady někdo napíše, ať to neřešíš. Dovnitř je slušně vidět, já bych alespoň palubku řešil
0