AVIA B 534 GO
Moderátoři: Jiří Doležel, Pavel Stráník
AVIA B 534 GO
Peanut 38 ročný. Mal už početne zlomeniny.polamane nosniky kridel. kridla silne deformovane do U. V kridlach su nove nosniky z tvrdej balsy, hlavny nosnik je lichobeznik hore 1mm dole 0,6mm. zadny je 1x 0,6mm. trup je opraveny a spevneny. zaves gumy je posunuty o 2 prepazky dopredu. profil horneho kridla ma zmensene zakrivenie o 1mm- šikmym narezanim a znovuzlepenim hornych pasnic v strede.
0
Re: AVIA B 534 GO
Jako modelářské embryo jsem obdivoval Tvoje ořechy v Modeláři, obzvlášť Pětsettřicetčtyřka mi tehdy utkvěla v paměti, jakožto nenapodobitelné dílo. Je paráda, že se k nim zase vracíš. A u mě máš soukromou přezdívku Reinkarnátor
0
-
- Reakce: 14
- Příspěvky: 1466
- Registrován: 09 úno 2010 19:20
- Bydliště: Ostrava
Re: AVIA B 534 GO
Roberte máš můj obdiv.
Rozebírat křídlo ořecha, které má hloubku cca 40 mm, do toho bych se já nepouštěl. Asi bych to radši udělal celé znovu .
Totéž trup. I když tady chápu, přepážky se zachovat dají, pokud nejsou vylámané.
Zrovna teď jsem "očesal" obvodové podélníky z trupu na Jak-3, který jsem stavěl tak před 35-40 lety, kdy jsem s tím neměl pražádnou zkušenost. Ale to je dvacetinka, tedy výrazně robustnější stavba.
Už se těším na výsledek.
Rozebírat křídlo ořecha, které má hloubku cca 40 mm, do toho bych se já nepouštěl. Asi bych to radši udělal celé znovu .
Totéž trup. I když tady chápu, přepážky se zachovat dají, pokud nejsou vylámané.
Zrovna teď jsem "očesal" obvodové podélníky z trupu na Jak-3, který jsem stavěl tak před 35-40 lety, kdy jsem s tím neměl pražádnou zkušenost. Ale to je dvacetinka, tedy výrazně robustnější stavba.
Už se těším na výsledek.
0
Re: AVIA B 534 GO
Shark,Dušan, dik za komentar. Oprava staršich modelov je vcelku zábava-neni čo stratit -len získat -novy model za polku roboty. Zlomene sa vymení,odlepené sa prilepí, slabé sa spevní,nove aerodynamicke poznatky sa aplikuju.Komora reinkarnatorov doporučuje
0
-
- Reakce: 37
- Příspěvky: 790
- Registrován: 07 úno 2010 12:47
- Bydliště: Praha
Re: AVIA B 534 GO
Potah je znovu retro-len farbene papiere. Zhora zaleny starspan +anilinka zelena,hneda. Zospodu 9g kasmir-na skle za mokra nastriekanej trochu revell strieborna+nepatrne modra- vysušene,prežehlené.Pilot polystyren 0,04g.
Re: AVIA B 534 GO
Hmotnosti dielov tak ako su na foto. Kridlo horne-1,48g kridla dolne 1,32g,vyškovka 0,3g, podvozok 0,68g, trup zo smerovkou 2,12g.
0
-
- Reakce: 31
- Příspěvky: 2402
- Registrován: 04 pro 2010 17:44
- Bydliště: Brno
Re: AVIA B 534 GO
Fantastická Robertova práce a božská trpělivost jistě přinese patřičný výsledek...
0
-
- Reakce: 14
- Příspěvky: 1466
- Registrován: 09 úno 2010 19:20
- Bydliště: Ostrava