Návod ke stavbě Itoh 62-160, Modela

Poptávka, nabídka a upozornění na nalezené podklady ke stavbě minimaket

Moderátoři: Jiří Doležel, Pavel Stráník

Odpovědět
Wiori
Reakce: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 13 čer 2012 08:18
Bydliště: Hodonín

Návod ke stavbě Itoh 62-160, Modela

Příspěvek od Wiori » 10 zář 2012 21:06

Dobrý den,
jsem začátečník ve stavbě malých konstrukčních modelů. Podařilo se mi sehnat stavebici Itoh od bývalé Modely, ale je bez stavebního návodu, který bych právě já - co by nezkušený - potřeboval. Nemá jej někdo doma schovaný k okopírování či naskenování? Děkuji.
0

Lubomir Koutny
Reakce: 31
Příspěvky: 2402
Registrován: 04 pro 2010 17:44
Bydliště: Brno

Re: Návod ke stavbě Itoh 62-160, Modela

Příspěvek od Lubomir Koutny » 10 zář 2012 22:20

Jsem autorem výkresu dvacetinky ITOH, ten mimo jiné vyšel i se stavebním návodem v mé knize DVACETINKY. Není mi však známo, že by tento použila Modela ke své stavebnici, možná je to od jiného autora, takže můj návod by se mohl lišit....
0

Wiori
Reakce: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 13 čer 2012 08:18
Bydliště: Hodonín

Re: Návod ke stavbě Itoh 62-160, Modela

Příspěvek od Wiori » 11 zář 2012 11:11

Děkuji za reakci. To co vyráběla Modela nebyla dvacetinka. Jedná se o model na CO2 s rozpětím 740 mm. Kdyby Modela použila Váš plán a stavební postup asi by jste o tom věděl :D .
Každopádně, je možné se nějak domluvit a koupit od Vás návod a plánek k Vašemu Itohu?
0

Uživatelský avatar
Bayeux
Reakce: 3
Příspěvky: 106
Registrován: 06 úno 2010 17:44
Bydliště: Ruda nad Moravou

Re: Návod ke stavbě Itoh 62-160, Modela

Příspěvek od Bayeux » 11 zář 2012 11:46

Zdravím,
tuto "polo"maketku ITOH od Modely jsem měl coby jinoch, model ulétl a i když jsem si slíbil, že postavím z domácího materiálu novou a proto jsem si schoval plán - už je to drahně let a tak kdoví kde skončil...