- pozvanka_F4in2013.jpg (196.46 KiB) Zobrazeno 5864 x
F4IN
Moderátoři: Jiří Doležel, Pavel Stráník
-
- Reakce: 37
- Příspěvky: 790
- Registrován: 07 úno 2010 12:47
- Bydliště: Praha
Re: F4IN 2013
Zdar všem příznivcům halových minimaket,
pro soutěžící jsou zde ke stažení bodovací karty a pravidla, podle kterých se bude létat F4IN 2013.
http://ulozto.cz/xACqvKJ/mor-mpist-bodo ... a-2013-pdf
http://ulozto.cz/xshYqgT/f4de-bodovaci-karta-2013-pdf
http://ulozto.cz/xFWF6ZA/f4de-navod-pro ... i-2013-pdf
http://ulozto.cz/xGzFZC2/f4de-pravidla-2013-pdf
RC mini - zde: http://minimakety.cz/rcscale/rules/index.php
Dále máme dobrou zprávu, Vláďa Vaněk dokázal sehnat sponzory haly, takže pokud to klapne, budeme vybírat výrazně nižší vstupné.
To je zatím vše, Martin
pro soutěžící jsou zde ke stažení bodovací karty a pravidla, podle kterých se bude létat F4IN 2013.
http://ulozto.cz/xACqvKJ/mor-mpist-bodo ... a-2013-pdf
http://ulozto.cz/xshYqgT/f4de-bodovaci-karta-2013-pdf
http://ulozto.cz/xFWF6ZA/f4de-navod-pro ... i-2013-pdf
http://ulozto.cz/xGzFZC2/f4de-pravidla-2013-pdf
RC mini - zde: http://minimakety.cz/rcscale/rules/index.php
Dále máme dobrou zprávu, Vláďa Vaněk dokázal sehnat sponzory haly, takže pokud to klapne, budeme vybírat výrazně nižší vstupné.
To je zatím vše, Martin
0
Re: F4IN 2013
Zdravím všechny,
10 dní před soutěží Vás všechny chci pozvat do Pelhřimova na tradiční F4IN.
Soutěžit se bude dle platné pozvánky v kategoriích M-pist, M-oř, makety na gumu F4D, makety na pohon Co2/elektro F4E, RC-mini. Počasí tuto soutěž neohrozí! (snad)
Rád bych podpořit Vaši účast zejména v kategoriích halových maket. Soutěžit můžete i s menšími modely - např. ve velikosti oříšek. Kromě statiky se hodnotí průběh letu. Nebojte se přihlásit do soutěže i jednodušší model (nemusí to být dokonalý brus), za povedený let můžete získat hodně bodů a to obvykle zajímavě zamotá celkové výsledky. A hlavně - bude legrace.
Martin
10 dní před soutěží Vás všechny chci pozvat do Pelhřimova na tradiční F4IN.
Soutěžit se bude dle platné pozvánky v kategoriích M-pist, M-oř, makety na gumu F4D, makety na pohon Co2/elektro F4E, RC-mini. Počasí tuto soutěž neohrozí! (snad)
Rád bych podpořit Vaši účast zejména v kategoriích halových maket. Soutěžit můžete i s menšími modely - např. ve velikosti oříšek. Kromě statiky se hodnotí průběh letu. Nebojte se přihlásit do soutěže i jednodušší model (nemusí to být dokonalý brus), za povedený let můžete získat hodně bodů a to obvykle zajímavě zamotá celkové výsledky. A hlavně - bude legrace.
Martin
0
-
- Reakce: 14
- Příspěvky: 1466
- Registrován: 09 úno 2010 19:20
- Bydliště: Ostrava
Re: F4IN 2013
Pro ty, kteří mají chuť si trochu zaházet s halovými házedly, upozorňuji, že během bodování proběhne vložená soutěž F1N.
Dušan
Dušan
0
-
- Reakce: 33
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 28 pro 2009 22:46
- Bydliště: Brno
Re: F4IN 2013
Když jsem v kalendáři proškrtával letošní zrušené soutěže, zastavil jsem se až u F4IN a abych se přiznal, červíček nejistoty zahlodalHugo píše: Počasí tuto soutěž neohrozí! (snad)
0
-
- Reakce: 14
- Příspěvky: 1466
- Registrován: 09 úno 2010 19:20
- Bydliště: Ostrava
Re: F4IN 2013
Koukám, že jsem první, kdo reaguje.
Tak tedy jako organizátor přidružené soutěže F1N tam určitě budu (+1 kamarád = dva). Oba jsme jsme ze Severní Moravy (Ostrava, Štítina).
Dušan
Tak tedy jako organizátor přidružené soutěže F1N tam určitě budu (+1 kamarád = dva). Oba jsme jsme ze Severní Moravy (Ostrava, Štítina).
Dušan
0
Re: F4IN 2013
Aktuality: Kdo se chystáte na F4IN 2013, tak si prosím nezapomneňte přibalit přezuvky, v hale je položena nová podlaha a správce haly to vyžaduje.
Účastníci: jako tradičně se nikdo přímo stoprocentně nepřihlásil. Ale ohlásili se mi lidi, kteří nedorazí (3). Nicméně počet lidí, kteří se budou podílet na organizaci (bodovači, pomocníci, řidiči, atd.), a kteří zároveň budou některou kategorii lítat vím, že nás určitě bude 13. Do toho nejsou započítáni Vláďa Vaněk a další "veteráni", bez jejichž podpory by se Pelhřimov nekonal. Dále vím o 3 lidech, kteří svoji účast ohlásili nesměle, ale asi se dá předpokládat, že ano. Pokud dorazí více lidí, i nesoutěžících, jsou zváni a bude to příjemné překvapení.
Martin
Účastníci: jako tradičně se nikdo přímo stoprocentně nepřihlásil. Ale ohlásili se mi lidi, kteří nedorazí (3). Nicméně počet lidí, kteří se budou podílet na organizaci (bodovači, pomocníci, řidiči, atd.), a kteří zároveň budou některou kategorii lítat vím, že nás určitě bude 13. Do toho nejsou započítáni Vláďa Vaněk a další "veteráni", bez jejichž podpory by se Pelhřimov nekonal. Dále vím o 3 lidech, kteří svoji účast ohlásili nesměle, ale asi se dá předpokládat, že ano. Pokud dorazí více lidí, i nesoutěžících, jsou zváni a bude to příjemné překvapení.
Martin
0
Re: F4IN 2013
Ještě mne napadlo, udělat na F4IN jakýsi modelářskýb vetešnický koutek, kde byste mohli nabízet věci, kterých máte hodně, nebo pro ně nemáte upotřebení. Plánky, stavebnice, guma, špendlíky, vrtule, injekční jehly na vteřiňák, teflon, materiál, staré modely, kostry, které nikdy nedostavíte... je to nabídka, jak si vyjít vstříc.
Martin
Martin
0
-
- Reakce: 33
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 28 pro 2009 22:46
- Bydliště: Brno
Re: F4IN 2013
Na webu je reportáž z F4IN Pelhřimov 2013, konkrétně zde: http://www.minimakety.cz/peanuts/report ... /index.php
0
-
- Reakce: 54
- Příspěvky: 485
- Registrován: 06 úno 2010 21:05
- Bydliště: Uherské Hradiště
Re: F4IN 2013
Pěkná reportáž o hezké akci...
Přemýšlel jsem , proč jsem tak "bojoval" s WFK 80.05. Jednak jsem už dlouho s malým CO2 v hale nelétal, a tak jsem zapomněl, jaká je citlivost těchto motorů na změnu podmínek v hale během dne - asi čím menší, tím citlivější. Jako hlavní potíž se ukázalo nastavování otáček. Mám tam totiž motor s kontramatkou a to je pro létání v hale asi ten hlavní problém. Za situace, kdy je potřeba mírně upravit otáčky, nezbývá než kontramatku povolit, pootočit, utáhnout a zjistit, co jsem vlastně udělal. To není problém při hrubším nastavování, ale jemné nastavení - alespoň já - nezvládám. A podle množství nezdařených letů soudím, že s tím nemám problémy jen já. Myslel jsem si, že když kontramatku nechám jen lehce dotaženou, že s válcem pootočím Ale kdepak - ony se do toho zapojí ještě vůle v závitech a je "vymalováno". Navíc ještě není moc času, což na klidu nepřidá - obzvláště když model při zkoušení létal naprosto v pohodě a najednou se buď nezvedne ze země nebo otlouká strop. Řešením je buď úprava uložení válce v těle motoru tak, aby bylo možné opravdu plynulé jemné nastavování otáček nebo spíš přechod na elektrony - zkušenosti získané na Vimym (byť zatím jen venku) mne opravdu nadchly. Já vím, že elektromotory tak krásně nevrčí, ale díky jim by mohli méně "vrčet" i modeláři...
Přemýšlel jsem , proč jsem tak "bojoval" s WFK 80.05. Jednak jsem už dlouho s malým CO2 v hale nelétal, a tak jsem zapomněl, jaká je citlivost těchto motorů na změnu podmínek v hale během dne - asi čím menší, tím citlivější. Jako hlavní potíž se ukázalo nastavování otáček. Mám tam totiž motor s kontramatkou a to je pro létání v hale asi ten hlavní problém. Za situace, kdy je potřeba mírně upravit otáčky, nezbývá než kontramatku povolit, pootočit, utáhnout a zjistit, co jsem vlastně udělal. To není problém při hrubším nastavování, ale jemné nastavení - alespoň já - nezvládám. A podle množství nezdařených letů soudím, že s tím nemám problémy jen já. Myslel jsem si, že když kontramatku nechám jen lehce dotaženou, že s válcem pootočím Ale kdepak - ony se do toho zapojí ještě vůle v závitech a je "vymalováno". Navíc ještě není moc času, což na klidu nepřidá - obzvláště když model při zkoušení létal naprosto v pohodě a najednou se buď nezvedne ze země nebo otlouká strop. Řešením je buď úprava uložení válce v těle motoru tak, aby bylo možné opravdu plynulé jemné nastavování otáček nebo spíš přechod na elektrony - zkušenosti získané na Vimym (byť zatím jen venku) mne opravdu nadchly. Já vím, že elektromotory tak krásně nevrčí, ale díky jim by mohli méně "vrčet" i modeláři...
0