Dvacetinky a old-timery 1.5.
Moderátoři: Jiří Doležel, Pavel Stráník
-
- Reakce: 31
- Příspěvky: 2501
- Registrován: 04 pro 2010 17:44
- Bydliště: Brno
Re: Dvacetinky a old-timery 1.5.
Pozvánka na soutěž dvacetinek a old-timerů o.č. 393
Termín : 1. 5. 2016
Místo konání : letiště Brno, Medlánky
Pořádající klub: LMK Aviatiklub Brno 4
Hlavní pořadatel : ing. Lubomír Koutný
Kategorie : dvacetinky dle dosud platných národních pravidel
old-timery (BV-1 a BV-3) , létané a hodnocené společně, podobně jako na Mistrovství Slovenska i ČR 2016 v Mělníku
Program : 9 00 – 9 15 prezentace a předání dvacetinek ke statice U Křivé vrtule
9 15 – 11 00 statické bodování dvacetinek
11 00 – 11 15 přesun na místo létání
11 15 – 14 30 letová část
15 00 vyhlášení výsledků a předání cen
Přihlášky : alespoň mailem do 20. 4. 2016 na adresu koutny.lubomir@seznam.cz
Vklady : výdělečně činní 100 Kč za obě kategorie, nevýdělečně činní 50 Kč za obě kategorie. Bodovači a lidé pomáhající s organizací soutěže vklad neplatí
Upozornění : parkování pouze na pořadatelem určených místech, dbát bezpečnosti protože na letišti asi bude plachtařský provoz !
Mimo určené časoměřiče lze využít i vzájemné měření soutěžícími z jiné kategorie
L. Koutný
Termín : 1. 5. 2016
Místo konání : letiště Brno, Medlánky
Pořádající klub: LMK Aviatiklub Brno 4
Hlavní pořadatel : ing. Lubomír Koutný
Kategorie : dvacetinky dle dosud platných národních pravidel
old-timery (BV-1 a BV-3) , létané a hodnocené společně, podobně jako na Mistrovství Slovenska i ČR 2016 v Mělníku
Program : 9 00 – 9 15 prezentace a předání dvacetinek ke statice U Křivé vrtule
9 15 – 11 00 statické bodování dvacetinek
11 00 – 11 15 přesun na místo létání
11 15 – 14 30 letová část
15 00 vyhlášení výsledků a předání cen
Přihlášky : alespoň mailem do 20. 4. 2016 na adresu koutny.lubomir@seznam.cz
Vklady : výdělečně činní 100 Kč za obě kategorie, nevýdělečně činní 50 Kč za obě kategorie. Bodovači a lidé pomáhající s organizací soutěže vklad neplatí
Upozornění : parkování pouze na pořadatelem určených místech, dbát bezpečnosti protože na letišti asi bude plachtařský provoz !
Mimo určené časoměřiče lze využít i vzájemné měření soutěžícími z jiné kategorie
L. Koutný
0
-
- Reakce: 34
- Příspěvky: 1198
- Registrován: 28 pro 2009 22:46
- Bydliště: Brno
Re: Dvacetinky a old-timery 1.5.
1) Když už se Luboš odhodlal uspořádat soutěž dvacetinek podle starých pravidel, tak jsem upravil a hlavně doplnil na web pasáž o pravidlech M-min 1:20 - aby tam bylo vše co tam má být a bylo to pohromadě na jednom místě: http://www.minimakety.cz/dvacetinky/rules/index.php
2) Když už se Luboš odhodlal uspořádat soutěž dvacetinek podle starých pravidel, docela by mě zajímalo jak se hodlá vypořádat s tím přílepkem k národním pravidlům, že měřítko je volné a 1:20 jen doporučené - navíc když sem srdnatě pástnul text pravidel se Sportovního řádu SMČR včetně toho paskvilu s měřítkem (to už mi pak vůbec nesedí název soutěže "Soutěž dvacetinek a old-timerů o.č. 393")
2) Když už se Luboš odhodlal uspořádat soutěž dvacetinek podle starých pravidel, docela by mě zajímalo jak se hodlá vypořádat s tím přílepkem k národním pravidlům, že měřítko je volné a 1:20 jen doporučené - navíc když sem srdnatě pástnul text pravidel se Sportovního řádu SMČR včetně toho paskvilu s měřítkem (to už mi pak vůbec nesedí název soutěže "Soutěž dvacetinek a old-timerů o.č. 393")
0
-
- Reakce: 31
- Příspěvky: 2501
- Registrován: 04 pro 2010 17:44
- Bydliště: Brno
Re: Dvacetinky a old-timery 1.5.
Pavle, bohužel máš pravdu. To doporučené měřítko tam před lety propašoval jistý "Expert" Jeník. Po protestech to bylo trenérem pro makety odstraněno a bylo přidáno +3% zvětšení vrtule nad 35% z rozpětí křídla za každé další křídlo u víceplošníků. Jenže dnes vidím, že někdo má dlouhé prsty a zpětně tam tu blbost zase propašoval, nebo byla okopírována ta stará zmrvená varianta. Já se již odmítám s těmi chytráky nějak dohadovat a to tím spíše, že pořadatel si dnes určuje pravidla sám, jak se mu zlíbí - viz pravidla Mistrovství ČR i SR old.timerů...
0
Re: Dvacetinky a old-timery 1.5.
Luboši,nemíchej hrušky a jabka. Old.timery nemají se svazem modelářů nic společného. V pravidlech SAMu je dáno, že organizátor může upravit pravidla dle podmínek,jako je počasí,velikost letiště,místní špecifiká a podobně. Většinou jde o dohodu a dobrovolnost.
Tak nějak vypadal jeden po dobrovolné dohodě v Mělníce.
Tak nějak vypadal jeden po dobrovolné dohodě v Mělníce.
0
Re: Dvacetinky a old-timery 1.5.
Lubosi, vynech si EXPERTA Jenika, Ty vis dobre kdo to tam dostal a od kdy to tam bylo ... !!!
Tohle je ti podobne ...
Tohle je ti podobne ...
0
-
- Reakce: 34
- Příspěvky: 1198
- Registrován: 28 pro 2009 22:46
- Bydliště: Brno
Re: Dvacetinky a old-timery 1.5.
Nevím zda je tato informace tak veřejně známá, ale třeba já sám vůbec netuším kdo do národních pravidel kategorie M-min nechal vložit to volné měřítko, kdy a proč. Takže když už jsi to Viktore nakousl, byl bych za osvětu v této věci velmi vděčný a třeba bude zajímat nejen mě.
0
Re: Dvacetinky a old-timery 1.5.
Pavol, na to sa opytaj EXPERTA Koutneho, pravidla boli uvedene do pouvodneho stavu a nik za tie roky, nastastie pre nas ))) ste nebol nik schopny ich zkorigovat do brnenskej podoby ...a tak narodne pravidla stale IBA DOPORUCUJU MERITKO 1:20 ))) ... ale pre zahranicneho ucasnika to aj tak neplati ))) ale vy ako si spominam o ne ...citujem teba aj tak nestojite )))
0
Re: Dvacetinky a old-timery 1.5.
Tak ak sa k tomu nema EXPERT, tak ja vam ten pribeh trosku objasnim, EXPERT niekedy davno vyslal delegata k FAI /snad nemusim vysvetlovat/ a tam uznali ze navrch Brna lietat iba 1:20 je nezmysel, ked ze cely svet si lieta co chce ... a tak sa delegat vratil a vlozil do pravidiel DOPORUCENE 1:20 ... a od tej doby to tam je ...
0
Re: Dvacetinky a old-timery 1.5.
Paralelní debata...
Vlastíku, ve všech kategoriích máš daná pravidla. V některých případech můžeš, s ohledem na povětrnostní podmínky, měnit maxima pro daná kola. Nikdy a nikde na světě ale v průběhu soutěže nemůžeš měnit způsob létání v kolech nebo v rozletu! Na Kladně nebo na PI lize, a koneckonců i v Hívrech si občas určíme styl rozletu, ale vždy po souhlasu všech účastníků rozletu.
Pokud jde o oldtimery, odtáčení je nejférovější způsob rozletu, pokud nelze letět naplno.
A víš co? Když se mají na podzim měnit pravidla, a mají se vrátit k historicky nesmyslnému, ale jak uznávám, tak jednoduššímu dělení na pevné a sklopky, navrhnu do pravidel zakotvení způsobu rozletu
Vlastíku, ve všech kategoriích máš daná pravidla. V některých případech můžeš, s ohledem na povětrnostní podmínky, měnit maxima pro daná kola. Nikdy a nikde na světě ale v průběhu soutěže nemůžeš měnit způsob létání v kolech nebo v rozletu! Na Kladně nebo na PI lize, a koneckonců i v Hívrech si občas určíme styl rozletu, ale vždy po souhlasu všech účastníků rozletu.
Pokud jde o oldtimery, odtáčení je nejférovější způsob rozletu, pokud nelze letět naplno.
A víš co? Když se mají na podzim měnit pravidla, a mají se vrátit k historicky nesmyslnému, ale jak uznávám, tak jednoduššímu dělení na pevné a sklopky, navrhnu do pravidel zakotvení způsobu rozletu
0
Re: Dvacetinky a old-timery 1.5.
Nepatří to sem a je to jedno. Vždyť to děláme místo chození do hospody.(myslím chlastat, jinak chodíme do sklípku pokecat s kamarádama)
6.
ROZLÉTÁVÁNÍ
–
Vpřípadě shodných výsledků určí pořadatel způsob
rozlétávání (tj. neomezeným maximem, losem, stářím modelu, atd.)
6.
ROZLÉTÁVÁNÍ
–
Vpřípadě shodných výsledků určí pořadatel způsob
rozlétávání (tj. neomezeným maximem, losem, stářím modelu, atd.)
0